Monday 28 January 2013

Menang MAHARAJA LAWAK edisi PALESTIN?? En.N disambut meriah!

Lebih 10,000 rakyat berbilang kaum termasuk menteri kabinet dan orang kenamaan membanjiri Kompleks Bunga Raya bagi menyambut dan menunjukkan sokongan kepada PM yang mengadakan lawatan ke Semenanjung Gaza dan menghadiri mesyuarat tahunan Forum Ekonomi Dunia (WEF) 2013 di Davos, Switzerland.

Antara sepanduk dan kain rentang yang dibawa bertulis "Selamat Pulang Pejuang Umat", "PM Wira Negara", "We Are Proud To Have A Brave PM" dan "We Love PM".


Kenyataan kerajaan Abbas yang dibacakan pegawai berita WAFA menyebut "Presiden Palestin menolak dan mengecam kunjungan PM Malaysia ke Gaza"

Dan menambah "kunjungannya merendahkan pemerintahan Palestin yang sah dan menyebabkan perpecahan serta tidak menguntungkan Palestin".

Kerajaan Malaysia akan diminta memberi penjelasan dari pemerintah Palestin dalam masa terdekat.


Pejuang Umat?? Wira Negara?? Haha..apa yang En.N sumbangkan di sana?

You called that brave?? then everyone on this planet is brave..agak lawak..

Tak ada alasan yang munasabah nak disambut sebagai wira dan tak ada apa-apa pencapaian luar biasa yang nak dibanggakan pun..sebaliknya kena bagi penjelasan kepada pemerintah Palestin..boleh tahan lawak tu..

Ko tolak pemerhati antarabangsa dalam proses pilihanraya dengan alasan 'campur tangan asing dalam hal ehwal negara' tapi ko sendiri campur tangan dalam hal ehwal negara lain?? memang lawak..

So..dari segi lawak mungkin ianya boleh dibanggakan..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...