Friday, 14 December 2012

NYANYUK+BEBAL=PEKASAM


Sinar Harian 13 Dis 2012
Ibrahim Ali : pendirian Perkasa ialah kita masih NGO dan kita tidak menyebelahi mana-mana parti politik di negara ini. tetapi kita juga terima hakikat dalam memenuhi agenda Melayu, Bumiputera dan keselamatan negara, kita juga mahu melihat kestabilan politik negara, kita juga berhak mengundi, nak tak nak kita kena tentukan pendirian untuk pilihanraya. walaupun kita tak bertanding sekurang-kurangnya nak pandu ahli kita kepada siapa kita nak memilih.

ape semua yang sertai Perkasa ni bodoh ke? nak kene pandu2 pulak nak pilih parti politik mane? aku teringat waktu ibrahim ali ni bercakap kat dalam program Bicara Rakyat kat TV1. dah la semua ahli panel orang UMNO/BN, soalan2 yang diutarakan penonton pun nampak sangat disediakan oleh pihak penerbit, pastu boleh pulak die bawak keluar artikel yang die potong dari surat khaber mane ntah pasal ape yang dicakapkan Mahathir untuk sokong hujah die. umpama die nak buktikan kat mahkamah yang die tak merompak, die siarkan bukti percakapan geng rompak die yang cakap dorang tak pernah merompak.

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...